‘¿Tres han de ser?’, entre las ‘Lecturas para el verano’ del CEIP La Senda

2 comentarios

Archivado bajo Álbum ilustrado, Biblioteca escolar, Tres han de ser?

2 Respuestas a “‘¿Tres han de ser?’, entre las ‘Lecturas para el verano’ del CEIP La Senda

  1. bertabocado

    Hola Darabuc, aquest estiu, a la festa major del meu poble, he explicat el teu conte i va tenir molt d’èxit.
    Moltes gràcies! Realment ho vas encertar perquè sempre m’han agradat molt les històries amb un toc d’humor i picardia!
    N’explicava un similar que es diu Els tres pretendents però més llarg, potser massa per explicar a segons quins moments i la teva versió m’encanta.
    gràcies de nou!

    Glòria

  2. Glòria, moltes gràcies a tu per tractar així de bé el meu conte (que, ben cert, ve de la tradició popular, no és “meu” en el sentit d’original, sinó d’elaborat per mi). 🙂

Responder

